شناسهٔ خبر: 123841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شورای معاونین، روسای ادارات و نمایندگی‌های شهرستان‌های تابعه با ۲۳ مصوبه برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه هفتگی شورای معاونین، روسای ادارات و نمایندگی های شهرستان های تابعه اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به صورت حضوری و مجازی در سطح استان و به ریاست عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با ۲۳ مصوبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این جلسه گفت: برگزاری جلسات هفتگی مدون جهت شناسایی مشکلات، تسهیل و تصحیح فرآیندهای داخلی این اداره کل  با حضور معاونین، روسای ادارات و نمایندگی های شهرستان های تابعه در دستورکار قرار گرفته و بزودی شاهد تاثیر مصوبات آن در فرآیندهای اجرایی خواهیم بود.

 یوسف زاده افزود: آشنایی با مسایل ادارات مختلف، کمک به کوتاه نمودن مراحل و فرآیندهای اجرایی و بالابردن رادکان کارکرد گروهی از مهمترین اهداف این جلسات خواهد بود.

بر پایه این خبر ۲۳ مصوباتی نظیر بازنگری در جابه جایی نیروی انسانی جهت بهره وری و بهبود عملکرد حوزه ها، استفاده از ظرفیت عاملین چهارم در حوزه معاونت مسکن، تعیین روسای برخی ادارات از مهمترین بندهای این صورتجلسه بود که مقرر گردید طبق برنامه زمانی مشخص عملیاتی شود.